DinerConcert Sjiek

In 2020 bestond onze vereniging 130 jaar. Dit wilden we vieren met een 'sjiek' feestje maar helaas gooide Corona roet in het eten. Intussen zijn we 3 jaar verder en willen we heel graag ons jubileum alsnog vieren. We gaan dit doen in de vorm van een DinerConcert genaamd 'Sjiek' op zaterdag 4 november 2023 in 't Gasthoês in Horst. We kunnen 200 gasten ontvangen: reserveren kan nu! De zaal gaat open om 18.00 uur, het concert begint om 19.00 uur.

Onze gasten worden ontvangen met een welkomstdrankje waarna ze begeleid worden naar hun tafel. Gedurende het eerste deel van het concert worden twee gangen van het diner geserveerd. In de pauze is er een 'dessert buffet' en wordt het restaurant omgebouwd tot feestzaal. Tijdens het tweede deel van het concert kunnen de voetjes van de vloer en kan er volop gefeest worden. Het belooft een prachtige avond te worden!

Kaarten zijn al te reserveren, door de QR code te scannen met de camera van uw mobiele telefoon of via de link reserveren kan nu!. Vragen? stuur een mail naar: sjiek@fanfaremeerlo.nl.

Dinerconcert_Sjiek

Ga terug